Friday, May 10, 2013

අරුම ලෝකය දකිමු ...

අද අප ජීවත් වන්නේ.. ඉහල සමාජයේ සිට පහල සමාජය දක්වා ... ඇත්ත, යුක්තිය පැත්තක තියෙද්දි, බොරුව රජ කරන ලෝකයක.
මෙි නිසා අපට නිරතුරුව මං මුලා කරන්නන් , මං පහරන්නන් ගෙන් ආරක්ෂා විය යුතු වෙි. මෙි අය අද කවුදැයි හදුනා ගත නොහැකි තරමට අප වෙසෙන සමාජය මං මුලා වී ඇති නිසා . වටහා ගත නොහැකි නිසා..
මෙි අය යුක්තිය, සාධාරණය යැයි සමහරු පවසන පැත්තේ ද ,අසාධාරණය රජ කරන්නේ යැයි සමහරු පවසන පැත්තේද , අඩු වැඩි වශයෙන්  සිටිය හැකි නිසා. අප කිසි විටෙක එවැනි අයෙකු යැයි නොසිතන අයෙකු, මෙවැනි මං මුලාකරන්නෙකු මං පහරන්නෙකු විය හැකි නිසා.
.
                                    
අප බොහෝ විට අපට සිතෙන දේ කරනවා....  එය හොද හෝ නරකද කියා හිතා බලන්න අමතක වෙනවා...ඒත් ලෝකයා අප දිහා දෑස් දල්වා බලනවා.... එසේ බලා අපට චරිත සහතික දෙන්න පෙලඹෙනවා....
එහෙත් කෙතරමි හොද කෙනෙකුට වුවත් කෙනෙකු හොද නිවැරදි සාධාරන චරිත සහතිකයක් දෙන්නේ කලාතුරකිනි. එහෙත් පොඩි දේ ලොකු කර බලා වැරදි සහතික දෙන්න නමි බොහෝ අය දක්ෂය. අප තේරුමි ගත යුත්තේ එයයි.වටහා ගත යුත්තේ එයයි.

නිමි

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ලස්සන ..🌼🌻

මල බොහෝ විට බොහෝ දෙනා සමාන කරන්නේ ලස්සන දේටය..  ඒත් හූනි මල කොචිචර අලංකාර වුනත් මල සමාන කරන්නෙ ජීවිතයටය.. පිපී සුවද දී පරව යන මල බලන්න අ...